Siteden doldurulan müşteri form bilgilerinin içeriklerini görebileceğiniz ekrandır.
Talep No: Form doldurulduğunda otomatik oluşur.
Kaynak: Talebin hangi kaynaktan geldiğini belirtir.
Talep Konusu: Talebin hangi formdan geldiğini belirtir.
Durum: Butonundan detayını görebileceğiniz durumlara göre atanmış durumu gösterir.
Form E-Posta: Formu oluşturan kullanıcın e-posta adresini gösterir.
Sipariş : Yöneticinin, talep detayında butonuyla kullanıcının talebini ilişkilendireceği sipariş numarasıdır.
Ürün : Yöneticinin, talep detayında butonuyla kullanıcının talebini ilişkilendireceği ürün numarasıdır.
Sahibi: Talep oluştuğunda müşteri ismiyle aynı isimde açılır. Ancak yönetici butonuyla talebi başkasına atayabilir.
Müşteri :Talebi oluşturan kişiyi gösterir.
O. Tarihi :Talebin oluşma tarihini gösterir.
D. Tarihi : Talebin son değiştirilme tarihini gösterir.
Talep üzerinde yapılan incelemeye göre istediğiniz duruma göre atama yapabilirsiniz. Varsayılanda görüldüğü üzere talep ilk açıldığında Yeni talep durumuyla ve yeşil renkte oluşmaktadır.
Form Bilgileri:
Herhangi bir mesaj gönderimi yapılmadıysa bu sayfa boş gözükecektir.
Butonuyla müşteriye ya da "Kime" ksmından farklı bir kullanıcıya taleple ilgili aşağıdaki gibi mesaj gönderebilirsiniz. "Gönderildi" sütunudaki tik işaretliyse mail gönderilmiş demektir. Gitmeyen maillerde aşağıdaki gibi mailin detayındaki "Hata Mesajı" kısımından nedenini öğrenebilirsiniz.
Herhangi bir mesaj gönderimi yapılmadıysa bu sekme boş gözükecektir.